Stichting TWA

zorg voor onze kerken

hervormde kerk van westergeest

De overheidssubsidies worden minder waardoor de afhankelijkheid van uw hulp groter word. Hoe kunt u een bijdrage leveren?

Gift

Geef eenmalig een bedrag en help ons de kerken in stand te houden. Dit kan heel eenvoudig doormiddel van onze doneer pagina.

Activiteit

Heeft u een idee voor een activiteit die onze stichting kan helpen, of wilt u zelf graag eens optreden in een van deze prachtige kerkgebouwen? Heel graag ontvangen wij een e-mail van u met uw wens of idee.

De stichting is nog vrij onbekend, maar jullie kunnen dit veranderen. Deel hierbij deze website of de facebook pagina op sociale media en verspreid de boodschap.

Bestuurschap

We staan open voor nieuwe bestuursleden die zich willen inspannen voor onze kerken. Als je denkt dat je een goede aanvulling zou zijn, neem dan contact op.

Als ANBI gecertificeerde stichting geven wij aan ons voor minstens 90% in te zetten voor het algemene nut. Hierdoor is het voor u ook mogelijk om de donaties als belasting-aftrekpost te gebruiken.