Over Stichting TWA

Wij houden ons bezig met het financieel en anderszins ondersteunen van de kerkelijke gemeente bij het in stand houden van de kerkgebouwen

in Oudwoude en Westergeest als cultureel erfgoed voor alle inwoners van Oudwoude, Triemen, Westergeest en wijde omgeving.

De Romaanse Kerk van Westergeest

Activiteiten

Het beleid van de stichting is om jaarlijks een tweetal culturele bijeenkomsten te organiseren waarmee inkomsten gegenereerd worden voor de stichting.

Financieel

Na afloop van het boekjaar wordt de jaarrekening op deze site gepubliceerd. Doordat we zijn aangemerkt als ANBI geven wij aan dat onze inzet voor het algemene nut minstens 90% is. Daarnaast komen we in aanmerking voor belastingvoordelen over de giften.

Bestuur

Het stichtingsbestuur zorgt voor de organisatie van de stichting, voor de contacten met donateurs, en instanties en overige belangstellenden en voor de organisatie van activiteiten met het oog op het verwezenlijken van de doelstelling van de stichting.

De bestuursleden ontvangen geen beloning voor hun werkzaamheden.

• Bauke Hoekstra — Voorzitter
  • Mirjam Vrieling — Secretaris